Sunday, July 4, 2010

.:Pengenalan Diri:.

ASW.

Entah dri mne nak mulakan ek...emm, akan diceritakan dari peringkat ke peringkat secara marathon. Klaulah dpt bermarathon. huhu!

Aku suka tulis diari, dlm buku lah tapi ka..buku keras,stiap hari de free aku menulis, klu rse hati tak keruan, marah ke sedih ke, gumbira ke, aku catit lah dlm buku keras. sehingga kini tau..!

Paling byk lah aku tulis dlm buku diari tue adalah kisah pengalaman aku mengandung. memang brhelai2...Sampaikan 3 batang pen aku pkai..Seyes wak!! Sebab sepanjang aku pregnant, mcm2 situasi,keadaan,dri yang manis hingga lah ke pahit masam berlaku.

Kini, dah bersalin,dah de anak pon aku still setia menulis di buku keras itu. Tapi, apabila selalu sgt membaca blog orang yg berkisah kan mengandung, anak mereka, perkahwinan mereka...Aku terus decide nak buat blog lah..! =)

Aku seorang surirumahtangga sepenuh masa. Yang menjga anak perempuan ku diumah, menjaga suami ku..! menetap di Johor Bahru bersama mertua, ibubapa ku di Bandar Utama,PJ. Aku membesar di Subang Jaya, dan famili pindah ke BU pada Raya 2009.

So,time tengahari ke petang, sementara anak ku tido aku dok baca blog org dari 1 blog ke 1 blog. sukalah!
Belom lagi terpikir nak mencari pekerjaan buat mse nie, sebab dah syonok mngomol cahaya mata yg sorang tue. ( Akan diciterkan di entri anak)

No comments:

Post a Comment