Thursday, August 19, 2010

.: Serra Dah Big Girl :.

ASW

Dah seminngu aku sefamili pindah dari Johor Bahru, dan kini baru 5hari kami pindah ke umah sewa. Alhamdulillah, semuanya ok, sedang sibuk mngecam nama jalan, survey kedai tiu ini, klinik...

Entri kali nie nak citer psal anak dara saya yg dahselamat disunatkan pd 10/8/10 di Klinik Fatimah Taman Daya. Actly pagi tue Serra ada appointment check-up kat Klinik Desa Plentong jam 9am. Sampai klinik amik no.giliran, maka tnggulah kami. HH temankan sebab die kan dah tak kje. Sepnjang tnggu, Serra tido jek. Dah sejam baru die bangun, nak nenen. Aiseyman, kne lah masuk bilik penyusuan. Time dah sampai turn, HH masuk, bukak baju Serra, tangan sebelah kiri ku terkehel, so tak kuat nak pegang Serra,nak buka baju,pampers. Timbang berat, 6.2kg tinggi 66cm.
Then kena tnggu lagi,sbb nak jumpa misi,nak tgk perkembangan apa yg Serra dah pandai, meniarap, memegang objek..Pastu kami terus ke Klinik Fatimah plk. Jam 11 gak lah sumenya abis..Addoiii...nie lah klau kelinik kerjaa*n. Sebabkan free,so sabor jelah!

Sampai di Klinik Fatimah, takde orang pon yg sakit,kami jelah. Bila nurse panggil, HH tengah register kat depan, aku cuak nak masuk. Tapi tengokkan doktor,aku kuatkan hati. Aku pegang tangan Serra, doktor tue borak2, then nurse pegang kaki Serra, so zaaaaaaaaaaaassssssss............Serra pon uweeekkkkk....!!! Tapi kejap jek, dlm 3minit mcmtue lah.. Tpi, Serra nye suara yg lantang, amik ko...Bergema klinik..!!! Bila dah disuakan nenen, diamlah die. Tpi kejap jek.. Time sunatkan, aku nampaklah doktor buang selaput,darah secipot jek. Org tua kata syarat kan bagi bayi perempuan.
Aku ada dengar ceramah ustaz, bayi laki seeloknya sunatkan time kecik. Sebabnya, dia takkan terdedah utk melakukan onani&menonton video lucah bila meningkat dewasa. Aku lupa sebab musabab nya, tpi yg aku ingat tuelah jelah..

No comments:

Post a Comment