Wednesday, September 8, 2010

.: Salam Syawal 1431H :.

ASW

Dikesempatan ini, saya serta keluarga memohon ampun dan maaf kepada kaum keluarga, sanak sedara, sahabat handai, serta yg membaca blog saya yg buwuk ini.

Kepada mereka yg bakal balik kampung, memandulah kereta dengan berhati2. Jangan laju sangat,nanti kena saman, bertolak ansurlah sesama sendri, dan berhenti berehat seketika jika keletihan. Jangan paksa diri nak drive gak klau dah tak larat, take a break :)

Kami sefamili akan beraya di KL, my side berjalan2 di Kg.Baru, then on 2nd raya Insya Allah baru balik ke Muar,Johor HH punya kampung. 1st time nie nak bwk Serra beraya, nak collect duwit raya..weehhuuu!Di hari lebaran. Takmau lah gaduh2,nangis2....Selamat makan ketupat, lemang, rendang, kuih muih.Enjoy tau..!

Akhir kata, andai saya pernah menyakiti hati, mngguriskan perasaan, terlaser bicara, terover perilaku, saya mohon keampunan dari kalian kerana saya manusia biasa yg sering melakukan kesilapan.
MAAF ZAHIR BATIN.

xoxo,
Hadzrul Harith > Puteri Intan> Serra Nabiha

1 comment:

  1. hi..selamat hari raya pu3..muar dkt mana?i ikut hubby blk ayer itam..best kan raya muar..hehe

    ReplyDelete